Snöoväder.

Vaknade vid 11, väldigt stolt! :) Kommer upp och ser att det är snöstorm utanför förnstret.. mindre kul. Fast detta hindrade ju inte mig och lillasyster att gå ut med hundarna och sedan efter det följde jag henne bort till norrstrand och eftersom att jag inte orkade gå hem igen så gick jag hem till m&m. Fikade, pratade, stickade och åt middag. Sedan efter 5 kom mamma och hämtade mig då det lbev att gu ut med hundarna igen och sedan upp till grannen Jenny på lite mer fika. Hon hade även fått katalogen La Redoute! Så den satt ju jag och bläddrade i. Mycket trevligt. Efter det blev det hem, göra lite varma mackor och sedan blev det ut med hundarna på sista kvällspromenaden. Och nu ligge rjag här i sängen med Kira nere vid fötterna och P3 dokumnetär i högtalarna. Ska lägga mig för att sova nu. Imorgon ska jag som sagt vakna runt 11 igen. Hoppas jag på iaf! :) heh


Godnatt!

♥♥♥

p.s. Har glömt usb-saken till mitt minneskort hemma hos pappa, därav inga bilder. Ska hämta den imorgon då vi ska fira hans födelsedag, som var idag! :) hehe.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0