Slut för dagen.

Sådär, då var man hemma igen. Eller ja, har väl varit hemma i 30 min kanske. Men datorn var upptagen.
Idag har vi haft kundström hela dagen, väldigt kul och skönt faktiskt! :) Svullnaden på läppen gick ner under dagen. Skönt. Istället blev det så att jag fick härliga utslag i armvecken.. typiskt. Men jag och Kate tror att dem beror på kavajen som jag hade på mig idag. Som för övrigt är skitnsygg! verkligen älskar den!!
Ska alldeles strax tvätta bort sminket och lägga mig och läsa. Tända lite ljus kanske också i rummet.

Tänkte lägga in lite bilder från dagen.
foto:jag
Och nej jag har inte tappat en knapp eller knäppt den fel, den ser ut så! :)

Utslagen som jag fick idag...
foto:jag
Syns inte så väl på bilden kanske, med det är fullt med röda utslag. Men dem känns knappt, tur det! :)

Nu ska jag tvätta bort sminket.

Later!

♥♥♥





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0