Slaskigt värre!

Men jisses vilket tråkigt väder, regndugg som faller ifrån himlen, vägar som är blötare än blötast och slasket! Alltså jag trodde man passade på och skottade när det är dagar som dessa? Är det bara jag som tycker att det vore mer logiskt? lite mer praktiskt? eller rent ut sagt, jävligt smart!

Ja som vanligt när min familj är ute blir det inte som vi tänkt oss. Bergvik skippade vi, stan var närmare och mer utbud. Ö&B stänger för tidigt. Men Forshaga däremot stänger inte, tyvärr. Så dit ska vi åka för att dumpa av Zäta och hämta upp Mi.
Självklart shoppade jag lite på stan. Köpte mig en ny vecka och sedan så köpte jag mig en vår jacka/kavaj. Militärgrönt naturligtvis. Älskart!

Dagens Inköp.
1.

2.
fotojag

1. Jacka/kavaj ifrån Gina Tricot. Endast 99kr!? Jag tvekade inte en sekund! Jätte läcker på.

2. Vit dunjacka ifrån Stadium. Märke: Everest. Pris: 700kr. (ordinare: 1299kr) Mamma hade ju bonus på sitt kort tydligen och så var det ju 20% på den redan. Vilket kap! 


Nu ska vi snart äta middag här hemma. De andra ska äta kött medans jag kör på kycklingpytt.
Funderar även på att åka hem till m&m sedan. Har mycket som sak hinnas med imorgon. Ska dels hinna bort till skolan och lämna in en uppgift, sy nallar, bibloteket, köpa smink, ut med hundarna, gymma. Det enda som är tidssatt är promenaden med hundarna. Mi slutar vid 14,20 och då ska jag vara hemma. Förhoppningsvis har jag hunnit med alla ärenden på stan och sedan blir det att sy nallar efter det.
Fast om jag nu åker dit idag så syr jag nog nallar idag. Så slipper jag det imorgon. Smart!

Nu är middagen klar!

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0