Slappis dag!

Ja, halvvägs ner till stan kommer jag på att jag glömt något. Gissa vad? Jo boken! Naturligtvis, vände gjorde inte. Den får jag gå ner med imorgon innan praktiken, så är det bara! Sista datumet imorgon. Läsning i den andra boken har det inte blivit mycket av heller! Men ska läsa i den så fort CSI NY är slut. Tänkte läsa 1h ungefär. Har ju endast två veckor kvar på mig att läsa den. Haha. Ska även hinna med lite annat skolarbete med. Varför väntar jag alltid med allt till sista stund när jag är på praktik? Så gör jag ju aldirg annars?!

Ahja, nog om det. Väl nere på stan så mötte jag upp Mikkiz, gick iväg och solade i 20 min. Fick lite färg. Har numera en fin brun mage, medans resten av kroppen är i lättaste lagret av brunhet. Typiskt.
Åkte hem till Mikkiz på gruvlyckan, åt lite mat och sedan kollade vi på film.
Tog bussen till torget, fick gå hem som vanligt! Vem säger att bara för att det är nära till Herrhagen, ska bussarna gå mer sällan än de andra? Strunt snack! Kom hem, gjorde iordning matlåda, in i duschen och nu sitter jag här i soffan och kollar på TV:n.

Inte går det bra med profilbilden heller. Får se om jag gör ett försök imorgon eller senare i veckan. Men tills dess. Får ni stå ut med det. Även jag.

Bilder får ni imorgon.

Godnatt.

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0