Skoltid.

Sitter vid köksbordet nu, hundarna har varit ute, jag trillade inte. Så det kankse inte är en sådan dålig dag ändå:) Väntar på att mamma ska komma hem så att jag kan börja med maten. Är hungrig. Gör inget annat än äter. Kul, verkligen jättekul att matlusten är tillbaka. Mindre kul att jag inte förbrukar allt jag äter. Snart blir det ändring på det. Träningskort ska köpas i Februari. Skulle egentligen gjort denna månadedn, men eftersom att jag har praktik så krockar det lite. Så vi kör hårt efter den. Eller ah sista veckan på praktiken börjar jag. Men det ska väl gå att ordna.
Nu ska jag som sagt fortsätta mitt pluggande. Tänkte avklara Matte B uppgiften, 1 utav 3 praktik uppgifter och kanske lite engelska C. Får se hur långt jag hinner och orkar.

foton:jag


Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0