Roadtrip all the way too..

Forshaga! haha. Nej det är ingen roadtrip, vi ska bara hämta lillasyster hos en kompis. Och för alla er som inte redan visste detta så är jag tydligen en utav SVeriges bilkåtaste brud! älskar att åka bil, spela musik och sjunga. Bilen är även bra om man vill prata ostört om något viktigt. Då är det perfekt att dra iväg på en liten tur.
Så därför ska jag försöka skaffa det där sablans körkortet någon gång innan sommaren är kommen och äver så att jag kan dra iväg på en riktig roadtrip. Bara för att fira studenten, känna friheten och ha massor av kul. Får se hur många som hakar på! Mycket roligare om man är ett gäng! :)

Nu ska jag skynda mig in och fixa det sista innan bilen avgår.

Drömbilen, en Hummer H2!! :D (I denna färgen också!)
foto:google
Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0