Pigg och glad!

Åh, idag har varit en såndär dag då jag bara skuttar av energi. Tack gode gud att vi haft en hel del kunder i butiken idag! Annars hade jag nog tjatat av huvudet på stackars Rebecka. Mer än vanligt det vill säga;)
Imorgon är det fredag, känns skönt det med.
Anledningen till att jag tog mig en bloggfri kväll var för att jag skulle kunna lägga mig i ett varmt bad och baar kunna vara, inte behöva känna någon stress över vad jag ska skriva för kul i bloggen.

Jaa, vad ska jag säga...
Vi fick in 5 paket till butiken idag, fyllda med massa nya vårkläder! Gillart skarpt! Äntligen ett plagg som även jag kan ha! tjohooo! :)

Bilder och info hittar ni på Sonja & Jag´s blogg (www.blogg.sonjaochjag.se)

Annars har jag nog inte gjort så mycket än idag. Ska snart göra middag här hemma. De andra är på danslektion så jag ska förbereda allt tänkte jag. Sen efter det är det väll kvällspromenaden med hundarna och sedan marsh i säng. Haha.

Tänkte lägga in en hel del bilder som jag tagit de senaste 2 dygnen. Kulkul.

Onsdag:
Kan ju börja med att säga att jag igår hade världens beslutsångest över vad jag skulle ha på mig. Började ju med den blåa skjortklänningen som jag la ut... sedan gick detr över till..

1.Detta bytte jag till efter skjortan.. Ångrade mig och bytte till...

2.  Denna skjortan istället. Ångrade mig igen och bytte till....


3. Denna härliga T-shirt. Där slutade jag, dels för att klockan blev myvket och jag var tvungen att rusa och sedan så kände jag att nej, nu orkar jag inte leta fram något annat.

Såhär såg jag ut i håret och i ansiktet.


Snyggt blev det tillslut iaf. Tur är väl det.


Torsdagens outfit. (Idag)


foto:jag

Sådär, blev ett riktigt långt inlägg. Nu ska jag gå och tvätta bort sminket och sen börja med maten.

Later!

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0