P3 Dokumentär.

Detta program är verkligen som min godnatt saga. Fast det är också anledningen till att jag ibland vaknar sjösvett för att jag drömt mardrömmar. Igår kväll t.ex. lyssnade jag på Massmorden i Falun. Riktigt bra var den! Man verkligen lever sig in i den. Fast det gör ju jag i alla sådana kriminell program. haha.
Nu ska jag in och se vad jag ska lyssna på ikväll.

Länk: http://sverigesradio.se/sida/laddaner.aspx?programid=2519 
Det är denna sidan som ni ska in på om ni vill ladda ner, eller lyssna på olika dokumentärer.

Tips: Hagamannen, Lasermannen, Svartenbrandt, Mordet på Anna Lindh, Flodvågskatastrofen, Alexandramannen, knutbydramat, Diskobranden m.m.
Gå in själva och hitta era favoriter! Detta var bara några utav mina favoriter! :)

P.s. Har varit hemma hos Malin hela kvällen och druckit te och pratat. Därför jag uppdaterat så dåligt! Vi är så jäkla taggade på att dra igång med träningen nu! Ska till Friskis och Svettis imorgon för att köpa träningskort om allt går som planerat! ;) YES!! Tagga,tagga!!!


Godnatt!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0