Nytt år, nya möjligheter, nytt liv!

Ojojoj! Vilket år jag haft! Nyårsafton var kanon kul! Malin, Linn, Emil och Richard (som festen var hos) m.fl. Tack för en super rolig kväll/natt/morgon. Haha. Kvällens höjdpunkt kan nog varit när jag helt plötsligt faller pladask! ner på marken vid tolvslaget. Att gå i högklackade pumps.. sommarskor dessutom är inte bra! inte om det är snö ute. Eller is på vägarna. Men kul hade jag och det hoppas jag att alla andra hade också. Det verkade ju som det iaf:)

Anledningen till att jag inte bloggat är för att dels så krånglar internet hemma hos pappa och sedan så har det liksom inte funnits tid! Har varit på stan, träffat vänner, varit på ikea och varit ute och övningskört. Måste bara berätta!! jag har fickparkerat! :D om jag är stolt? JA! har inte kört  på över en månad, kör en hel del bil både i Forshaga och inne i Karlstad tills jag beslutar mig för att nu, nu jäklar ska jag fickparkera. Efter lite krångel och byte av handledare gick det perfekt. Klev ur bilen (läs flög ut av glädje!) och vinkade till publiken som jag samlat på mig under mitt mission! Riktigt kul. Det verkligen stod folk ute på balkonger för att se mig. Egentligen borde jag ju skämmas och gömma mig. Men eftersom att jag vet att de kollar bara för att döma mig.. är ju en övninsförare. Vem kollar inte på dem? För alla är ju proffs från början eller hur? bara jag som inte är det? så måste det vara..;) NOT! men jag tar inte åt mig av sån skit heller. Ler, vinkar och vänder ryggen åt.
Däremot när jag kommit in är jag halvt påväg att ha ihjäl mina kuddar.. tur att de tål mina slag och sparkar. Hade inte sängen varit ny hae den nog också fått sig en omgång. HAHA. Skämt åsido.

Idag var jag på Ikea och shoppade med mamma och pappa. Blev väckt halv 10, bara för detta. Var helt utslagen när vi kom hem strax efter 3... soffan var min vän!

Vet inte vad mer jag ska skriva.. Imorgon blir det nog ett litet roligare inlägg. Med bilder och så.
Ska ju sätta ihop min nya bokhylla, tryst me! It´s gonna be soo much fun here tomorrow! Kika in då vettja! :)


Later!
P.s. detta året ska bestå av massor av party, träning och annat kul! :)

♥♥♥

Linn

Tack själv min vän!!! parta får vi göra fler ggr tkr ja!!! ;D <3

2011-01-03 | 10:16:05 | http://photomusic.blogg.se/
Elin

Sv: Absolut! ;D <3

2011-01-03 | 13:08:27 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0