Nya tider!

Från och med idag ska jag lägga mig tidigt och gå upp tidigt! Kan inte hålla på och sova bort dagarna. Jag har aldrig varit den personen som sovit länge på dagarna, vet inte vad som skett? Förr spelade det liksom ingen roll vilken tid jag la mig, jag vaknade 08.30 ändå! Men nu under detta lovet har jag inte vaknat före 11 en enda gång. Eller jo! igår då pappa väckte mig 09.30. Vi skulle till ikea. Tro mig, jag trodde jag skulle svimma av trötthet vid bordet.. haha. Ändå hade jag inte lagt mig sent. La mig strax innan 01.00. Vilket är det tidigaste jag lagt mig under detta lovet. Sjukt. Men nu är det ändrade tider på väg. Träningen sätter igång snart också. Pengarna ligger och väntar på att få bli betalda och att jag ska få hålla träningskortet i handen. Thihi. Beach 2011 here I come! ;D
Fast innan ni börjar snacka om att jag inte behöver träna för jag är smal och blabla.. jag ska inte träna för att bli smal jag ska träna för att komma i form igen! Bli piggare och få ordning på denna kärringrygg som jag åstadkommit. Nästa vinter har jag också bestämt mig för att jag ska försöka mig på att åka skidor igen. Vilket jag knappt gjort sedan olyckan. Gjorde det någon gång efter men det gick inte.. var livrädd så fort jag såg backen. Sedan gic det väl 3,4 år innan jag stod på ett par igen. Denna gång med Malin på en skidtrip med skolan. Jag klarade mig fint, var väldigt stolt över mig. Tack vare att Malin var där, kände mi gtrygg med henne liksom. Fast då åkte jag ju som sagt på benhinne inflammation i båda benen istället.. xd otur? ja. Så var det bara att sitta där med mina värktabletter och vänta på att bli bra, fast så fort gick det inte. Fick ju träna upp benen igen för att kunna fortsätta dansa. Gick bra! Vattengjympa med gamla damer tidigt på morgonen var superkul! ;) haha.

Nej nu ska jag sluta babbla om ointressanta saker. Det som jag skulle säga med detta inlägg var att jag inte ska sova bort dagarna och att jag ska komma igång med träningen igen. Haha.
Nu ska jag göra mig frukost.

foton:google 
                                          


Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0