Ny kategori.

Skapade en ny kategori. Lite lagomt sådär i början på 2011. Som sagt, detta år är inget undantag. Har som vanligt sagt att jag iår verkligen ska ta tag i min kropp. Få den att må bra, precis som den förtjänar. Men det är verkligen svårt. Motovationen stannar ju i kanske 1 vecka, sen är den borta. Men detta år ska inte bli som alla andra, jag har verkligen bestämt mig. Ska dels köra i multigymmet hemma + cykel och sedan så ska ju jag och Malin köpa träningskort på Friskis och Svettis. Från och med 1februari kör vi stenhårt! 3 dagar i veckan. Så nu ska jag verkligen sätta kosten på topp! Inget mer godis,chips och sådant på vardagar. Alkohol är mer eller mindre strängt förbjudet. Kanske någon gång ibland. Men man kan faktiskt ha kul utan den! Har jag haft, flera gånger.

Men som sagt, ny kategori. Kommerväl mest handla om min träning,kost och allt därtill.

 +  =

                                                          foton: google




Nu är filmen slut vilket innebär att sängen kallar! Tänderna ska borstas och sedan hoppar jag i säng med Kirabira! :)

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0