Migrän.

Gårdagen blev inte alls som planerad. Ingen träning. Men bibloteket tvingade jag mig iväg till. Har haft huvudvärk sedan igår. Inatt övergick det till migrän. Vilket innebär at jag idag ser sämre än vanligt. Det är ganska normalt att man ser suddigt, blir lite som om att man har en vit hinna i ögat. Allt blir liksom blurrigt. Svårt att förklara, samma problem hadde jag när jag skulle skriva och tala om för Rebecka att jag inte kommer idag. Har det inte lagt sig tills i eftermiddag måste jag ringa läkaren. Hatar dem. Fick tabletter som skulle hjälpa, in my ass att dem gjorde!! legat vaken hela natten.. ska lägga mig i ett bad, för andra gången idag. Hoppas på att jag slappna av och kanske till och med slumra till.
Kan ju bara säga att det är tur att jag är så van vid att skriva på datorn. För idag ser bosktäverna på tangentbordet väldigt roliga ut. Haha.

Later!

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0