Middag,Tv, dans m.m.

Hade det riktigt trevligt uppe hos Jenny! Hon gjorde maten och den var supergod!! Ska göras om även här hemma har jag bestämt! Jag gjorde iaf ordning både mitt hår och lillasysters. På mitt gjorde jag lite lockar bara på topparna. På syster gjorde jag en inbakad fläta som går runt. Blev inte sådär jättebra. Håret var blött, inget i det som stadgade det eller så. Men ändå en helt ok fläta för en kväll så.

Efter maten kollade vi på Tvn, pratade och även dansade en hel del. Eller det var väl jag, Mi och Davina som dansade. Jätteskoj! Har en video som jag tänkte lägga in, vet inte om jag måste skaffa ett konto på youtube eller om det går ändå. Ska prova.

Men lite bilder har jag ändå, på mitt och systers hår.
Ska alldeles strax gå och lägga mig. Mamma sover redan i soffan, Mi sover i sängen. Hundarna är hos pappa inatt. Så ensam lär jag få sova i sängen också.

foto:jag
Den ser inte så bra ut på bild, men var finare i verkligheten:)

Tyvärr gick det inte att ladda upp filmen, få rväl skaffa mig ett konto på youtube eller nått.

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0