Långpromenad.

Istället för en fika blev det en långpromenad bort till Lidl för att köpa lite saker inför maten idag. Kyckling Tikka masala med nudlar blir det. Mums!
Tänkte att jag skulle börjat med praktik uppgift, men nej. Dem papprena är kvar hemma hos mamma. Så får ta tag i det senare idag. Ikväll ska jag hem till Malin också:) dricka te kan jag tänka mig.
Så blir det inte mycket plugg idag får jag ta tag i det imorgon. Är ju trots allt ledig då.
Och detta blir även min sista vecka på praktiken. Känns lite overkligt, att det redan gått 8 veckor!? Nästan då. 

Nu ska jag hjälpa till lite med maten. 

Later! 

♥♥♥ 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0