Läggdags.

Är helt slutkörd! Haft fullt upp ända från kl 15.00. Nu äntligen har alla männsikor gått. Den sista maskinen är hängd och jag har fått i mig mat. Nu är det bara det sista, torkningen kvar. Mamma är så snäll så hon går själv med hundarna på kvällspromenad. Eller om hon kanske får med sig Mi, under kan ju ske.
Pluggandet gick inte riktigt som jag tänkt mig. Tänkte jag skulle få lite gjort imorgon. Får se hur slut jag är efter parktiken imorgon. Ska bli skönt att komma tillbaka till vardagen igen.

Nu ska jag ta en liten snabbdusch efter att ha varit bland smutstvätten och nere i tvättstugan. Sedan blir de att gå och lägga sig. Kankse läsa lite i boken.

Ha en mysig kväll.

foto: google

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0