Kvällsfika hemma hos pappa.

Sådär, då var vi hemma igen då. Inget hade ändrats i rummet, eller jo! Pappa hade lagt över ett överkast till sängen. Men that´s it. Därav ska jag spendera min helg hos pappa för att kunna göra iordning det rummet nu.

Här hemma ska jag faktiskt ta och göra mig redo för sängen. Ladda ner en dokumentär ifrån P3, tvätta bort sminket, borsta tänderna och hoppa ner i sängen.
Fast först tänkte jag visa lite bilder.


foto:jag

Pappa bjöd på kladdkaka med grädde. Sedan hade vi även Måns på besök uppe på bordet. En riktigt tjyvkatt är han!
Sedan så är det min nya klänning som jag köpte idag. Fin va? Det tycker iaf jag. Köpte den såklart hos "Sonja & Jag"

Inget smink blev det inhandlat idag heller. Hade jag varit smart hade jag följt med pappa och Zäta bort till  ICA Kvantum, men nej. Så smart var jag ju inte, så därför får jag köpa det imorgon istället. Hoppas att jag känner mig manad till att göra det efter praktiken. För före tror jag faktiskt inte att jag orkar, eller hinner.

Nu blir det som sagt att göra sig redo för sängen. Godnatt.

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0