Just move that body!

Sådärja! Träningen är klar, duschen är färdig. Nu är det bara att fixa sig inför middagen ikväll. Fast det blir inte nere hos oss, vi går upp till dem istället. Så trevligt så!

Dagens träning bestod av att dansa med vikter, lite likt det där nya träningssättet Zumba. Bara det att jag kör på tyngre vikter och inte till samma rytmer som dem. Riktigt härligt.
Efter det kör jag de traditionella situps,armhävningar,rygglyft och benlyft. Kändes gött att köra på hårt sådär nu när jag legat i soffan och sängen nästan hela veckan.
Efter det blev det stretchning och in i duschen. Körde på hårinpackning och allt, det är ju trots allt fredag. ;)

Nu är mamma i duschen så ska in och fixa lite med smink och hår. Blir inget väldigt så, bara lite lätt vardagsfint.
Egentligen behöver jag väl inte göra mig iordning alls, men som sagt så har jag ju bara legat inne hela dagarna. Så nu ska jag faktiskt göra mig lite fin ändå. Bara för skojs skull.



Hörs ikväll!


Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0