Inte nu..

Det är något som inte stämmer.. Hudarna beter sig väldigt strange. Morrar,skäller,gnäller ja allt. Minsta lilla så är de igång. När jag sitter uppe så håller dem inte på lika mycket då är det mest tävling om vem som kommer närmast och får mest uppmärksamhet. Men när jag ligger i sängen så är det så väldigt. Det kan vara så att antingen är de väldigt beskyddande när det bara är jag hemma. Eller så är det så att Kira är på väg till att löpa... Det märks väl snart vilket det är som är orsaken.
Väntar på att lillasyster ska komma hem också, så vi kan gå ut med hundarna. Får inte gå ut med dem själv... haha töntigt det låter men ändå. Drar en av dem till och jag halkar och trillar så är det kört. Då är det akuten som gäller. Min rygg är inte alls som den ska. Krånglar som satan just nu. Får spunk på det. Fast nu ska vi se det positiva i detta, jag får sällskap på promenaden:) alltid trevligt.

Sedan så ska vi få lite fin främmat hit idag. Våra gammla grannar ifrån Forshaga kommer hit på lite fika i eftermiddag. Tvättstugan har vi också. Men jag lovade mamma att jag skulle ta hand om den. Så hör ni någon som svär och skriker sen.. så är det bara jag som lyckats göra något fel därnere. Hahah.
Men nu ska jag ta tag i lite skolarbeten. Är ju som sagt ledig varje måndag i januari. Har praktik i 4 veckor till, och då har Rebecka stängt på måndagar. Får jag lite tid till skolarbeten.


Dagens slappa klädesel:

Jeansleggings - Gina Tricot
Skjorta- Gina Tricot

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0