Ingen godmorgon detta..

Det har hållt på sedan kl 06.00 imorse! Bilar sitter fast. Och för att göra det ännu svårare att komma ut gasar vi lite extra, tutar och skriker på bilen att den är dålig. Why? Det verkligen låter som om att dem står inne i mitt rum och håller på! Dåliga väggar. Det är vid sådana här tillfällen man saknar ett hus! Ahja, nu ska jag resa på mig och göra lite nytta. Käka frukost, få bort det sista utav målarfärgen som mi målade på mig igår, hon tränade mig inför min tatuering sa hon. Hmm, undrar om tatueraren målar med vattenförg och pensel han/hon också? *Hoppas* haha.
Sedan blir det kanske iväg och sola lite grann med Mikkiz, hoppas på lite färg iaf:) Sedan ska resten och av dagen och antagligen helgen bestå av att störa grannarna lite. Ska nämligen borra upp lite saker på rummet. Thihi.

Nu ska jag föröska trycka i mig lite frukost, fast är ju fortfarande lite mätt efter burger king som jag fick igårkväll xd haha

Later!

♥♥♥





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0