I´m living for the life!

Gårdagen var sååååå grymt rolig!! Musik, dans, folk, drinkar, dans,dans och dans! Jag har nu så ont i kroppen att jag inte vill kliva upp ur sängen! Känner på mig att ryggen inte mår så bra idag, men ska man vara fin får man lida pin! Tro mig, pin det mådde jag. Att dansa i dessa skor en hel kväll, och att sedan dessutom ta sig hem i på dessa otroligt dåligt skottade vägar. Det var ett arbete som heter DUGA! Jag trampade snett, for överallt och ja... det slutade med att jag försökte trippa på tå. Det gick inte. Som vanligt när alkoholen tar i så flödar mitt fantasisinne, vad sägs om en lift med pulkor som kan dra dig hela vägen hem? Som går här runt, runt på herrhagen? Vore inte det ganska så nice?! Jag tyckte det igår iaf. Och för dem som inte går hem ensamna skulle det finnas dubbelpulkor.. inte de där avlånga utan de skulle vara breda, så att man kunde sitta bredvid varandra. Ibland är jag bara waaaay to smart!

Ja, men för att då beskriva lite snabbt vad som skedde igår,
Malin ringer mig vid 4 tiden och säger vi ska ut ikväll! Fine tänkte jag, skyndar mig iväg till Rebecka på "Sonja & Jag" för att hämta mina klackskor. DÅ ringer Malin igen, blir att skynda ner till scalateatern för att få tag på biljetter. Tekniken är bra, så länge som den fungerar! Men jag fick iaf tag på 3 biljetter! Och kvällen startade. Eller ja, först var det ju lite födelsedagsfirande hemma hos pappa. Fast jag gjorde mig nog mest iordning än firade honom. Skyndar mig in i duschen för att kunna styra upp håret snyggt. Gick alldeles utmräkt att fixa håret. Förutom att min tumme för en andra gång är sönderbränd! Dags att köpa en locktång inann jag lärt mig det där med att locka med mini-plattången som jag fick? Tror det.
Malin och Vero kommer hem hit, fixar iordning det sista och dricker. Jo förresten! Vem säger att alkohol inte fryser?? För det gör den! Min Martiniflaska var som en isflaska när jag tog ut den:( var bara is.. Antingen så var det en bluff att det var alkohol, eller så fryser alkohol? vilket låter mest logiskt? Det sistnämna tror jag.
Sedan starx efter 10 bar det av nedför backen. Mycket lättare nedför! Kommer dit, inte en levande varelse utanför.. mer än vakten. Har vi tagit fel på dag börjar vi fundera på.. men nej, inomhus var det lite mer folk. Fast folket kom nog runt 23.00 kan jag tänka mig. Dansgolvet var byggt som en pyramid.. why? jag blev avputtad och nervält flera gånger... Kanske därför jag har ont i ryggen? haha. Nej men ändå? lite ologiskt tänkt. Snyggt såg det säkert ut, när vi alla dansade och skrek. Men mindre snyggt när alla på ena sidan föll? För att EN person tycker om att knuffas? Ogilla skarpt.

Ännu mer ogillar jag när folk kommer fram och säger Tjaaaa, kommer du ihåg mig? .. och jag måste svara nej. Det är så pinsamt. Denna gången var det en kille som jag gått på gruvlyckeskolan med tydligen.. fast jag minns inte att han gick i samma årskurs som mig?
Ska leta fram de gammla skolkatalogerna sen för att kolla upp det. Han lät så jävla övertygande.. jag kan inte placera grabben någonstans men på något sätt känns han bekant. Hmm, mystiskt.

Ah nej, nu orkar jag inte skriva mer. Gårdagen var iallafall GRYMT ROLIG!! :D

foto:google
Mannen som gjorde denna kväll till en guldkväll! (Sidney Samson) + Malin och Vero då såklart!


Later!

♥♥♥

Rebecka

Men hur gick det med spanet?????

2011-01-06 | 13:33:53 |
Elin

Sv: Haha, det gick inte alls! För jag hittade han inte ens.. det var grymt mycket folk därborta! :) men nästa gång! Då ska jag ropa i mikrofonen om jag inte hittar han! ;D

2011-01-06 | 18:06:24 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0