I give up, before I get crazy! (Just one last, after this entery!)

Så, nu har jag försökt med allt, jag har kollat på internet. Laddade ner denna desigen från en tjej på bloggdesign.nu, kollade i kommentarerna om det var någon innan mig som frågat om det jag behöver hjälp med. Det var det så jag gkorde som hon skrivit i svaret. Men guess what? Det blir ju fel ändå??
Lite lärde jag mig iaf på webbdesignen! Den som gjort designen måste varit helt väck när hon svarade på den kommentaren. För man kan faktiskt inte ända något på ett helt annat ställe än där problemet ligger! Så det så.

I svaret hade hon skrivit att man skulle ändra profilbilden under texten:
Ditt namn
Vart du bor
Din ålder
Valfri text

Detta gjorde jag, fast jag visste att profilbilden skulle hamna under detta. Istället för över, där hon faktiskt gjort plats för bilden! Och när man ändrar ovanför detta så blir det ju pannkaka av allt. Nej fy fan! riktigt sur blir jag.

Och ge upp gör jag ju inte heller egentligen.. kommer inte kunna lämna denna datorn innan det är fixat! har 1,5h på mig. Sedan måste jag vara i stan, för då ska jag och Mikkiz sola. Haha.  Bibloteket får väl bli efter det istället!

Typiskt mig.

Later!

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0