Hos pappa

Sitter hemma hos pappa nu. Har varit och handlat med mamma på Pekås, vi skulle alltså bara ha lite mjölk, grönsaker och annat till sött till kvällsmyset. Vi kom hem med 4 kassar?? Hur är det möjligt. Haha. Det värsta var att vi gick dit också, så vi var ju tvugna att gå hem igen. Tur att pappas lägenhet inte ligger alldeles för långt borta.
Det blev inge bibloteket idag. Det var ingen annan som hade ärende nere på stan och att åka ner ensam är så tråkigt. Bibloteket ska jag till imorgon åtmonstonde. Hur det blir med sminket vet jag inte. Får se hur vad jag känner för imorgon. Vet att vi ska ta bilen bort till Ö&B och köpa lite hudlotion, deodorant och annat kul. Älskar att gå och kolla i sådana butiker. Kan hitta så mycket saker och dyrt är det inte heller! Perfekt!

Här ska vi börja med middagen senare. Pappa ska bort på 50-årskalas sen vid 17.00. Smörgåstårta bjuds det på. Gött för han. Här hemma ska vi göra iordning pommes frites, kött, kalla såser och sallad med grekisk dressing över! Mums. Tänkte lägga in bilder på dagens look också.

Dagens outfit.


foton: jag

Skjortan - Mormors gamla.
Jeans - JC
Smycken - Lindex
Halsduk - Mormors
Skinnjackan - Lindex (lillasysters)

Nu ska jag fixa lite på rummet. Visar bilder sen!

Later!

♥♥♥





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0