Herrhagen

Nu är jag hemma på herrhagen igen. Det där med att sy nallar.. inte min grej alltså. HAHA! Ska tala med Linn och kolla om vi kan komma på någon deal, typ jag klipper ut dem och syr mallen och sånt. Men när det är dags för stoppning och sying. Då går det verkligen inte bra! HAHA. Jag har bara sytt under några månader under sista terminen i 9:an. Gick bra då, fast jag fick ju väldigt mycket hjälp. haha. Nog om det.

Mi slutar snart och eftersom att jag tog hundarna direkt förut när jag kom hem så slipper hon gå ut med dem nu. Så jag tänkte ta med henne ner till bibloteket. Måste ju ändå dit.
Efter det ska jag äta middag och sedan blir det att åka till pappa, dels för att mamma ska hämta saker men jag ska även träna. Tänkte köra 3 dagar vila 1. Sedan kör man 2 vilar 1. Och så håller man på så. Får se hur länge det håller. :)
Nu ska jag iaf göra mig något lätt att äta. Så hörs vi senare!


Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0