Healthy pill!

Så, då var jag färdig fixad. Sminket på och håret lockat. Kläderna tar jag inte på mig förens strax innan jag går. Eftersom att de är svarta kommer säkert allt hundhår som flyger runt lite diskret i denna lägenheten fastna på mig.

Tänkte även berätta att jag beställde nya tabletter mot mina envist kvarsittande finnar. Eller finnar kan man väl inte kalla det, inte en enda blir ju gul typ.. bara en röd böld som gör svinont om man nuddar vid den.

Läkarna säger att det är infektioner i huden som jag får, men varför vet dem ej. Tonårspuberteten säger dem. Men come on! Jag är snart 19 år, fick min första finne i 8:an sedan har jag bara haft någon enstaka under "Lingonveckan" Började med p-piller. Hade ingen "lingonvecka" längre. Finnarna försvann.
Sen i slutet på andra året i gymnasiet kom det som en smäll! hela jag var full i röda små små bölder. Trodde det var något med exemet men, nejnej. Såklart inte.
Provade allt som apoteket hade att erbjuda mig. Inget fungerade tillräckligt bra. Det receptbelagda fungerade helt ok. Men ändå inte. 

Sen försvann det under sommaren, precis som det bruakr vara och sedan när jag började 3:året nu i höstas så sa det bara pang igen. Hemskt! Har kämpat mig igenom vissa dagar, sådana där dagar då man känner att alla stirrar på en, viskar om en och gud vet allt som man fantiserar ihop!

Tills en dag då jag bestämde mig för att inte dölja mitt problem längre. Av med sminket (som bara gjorde det värre egentligen). Inte en enda gång har jag ångrat att jag gjorde det! Dels blev jag lite bättre men sedan så lärde jag mig även att man måste inte bära smink för att vara snygg! Istället satte jag på mig snygga kläder, fixade håret och sånt. Och att jag dessutom utstrålade glädje och självsäkerhet gjorde ju det hela mycket bättre.
Men visst hade jag dagar då jag verkligen ville gömma mig, men inte gjorde det!

Det som inte dödar dig ,gör dig bara starkare!


Så, tilbaka till pillren nu då. Ecnaclyn heter dem, aldrig hört talas om tidigare. Men jag börjar med dem idag och ska äta dem 8 veckor framöver så får vi se hur det går. Kommer att hålla er uppdaterade om hur de funkar eller inte funkar.

P.s. Beställde dem från denna sidan (www.vitaminbutiken.se) Snabb leverans hade dem också! :) tummen upp.

foto:jag


Slänger in en bild på dagens klänning. Hela outfiten får ni se ikväll när jag kommit hem!

foto:jag

Dagens face- och Hair look.
foto:jag

Nu hörs vi inte förens efter 18.00 ikväll!

Ha en härlig fredag!


Later!

♥♥♥





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0