Härliga söndag.

Godmorgon på er!
Vaknade för runt 30 minuter sen, fast jag älskar att dra mig i sängen lite extra på söndagar. Vet inte varför, är lite som en tradition. Haha.
Idag står det inte mycket på schemat. Skolarbeten tänkte jag att jag skulle ägna dagen åt. Men för att inte bli helt kocko ska jag sätta mig i vardagsrummet och göra dem. Får jag lite socialt sällskap av dem som kollar tvn + att jag kan smygkika på tvn ibland. Man får ju inte vara dum!

Nu ska jag skriva några rader innan jag ska göra iordning den ordinarie söndagsfrukosten här hemma.
Som består av allt som finns i frukost väg i vårt kylskåp. Ganska mysigt och gott faktiskt!


foto:google.


Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0