Godnatt.

Efter 2 bad, en långdusch, piller + en hel del vatten känns det som att det börjar avta. Värken börjar försvinna men det suddiga för ögonen är som det var från början. Jag måste ändå säga att jag har tur, för jag spyr aldirg när jag får detta, illamående kan jag bli lite grann sådär men aldirg spyr. Tack gode gud för det!
Fast det känns lite som att vara aspackad, förutom allt det där sluddrandet på orden och vinglandet och ja all oförskämdhet kanske? haha.
Tänkte iallafall att jag skulle försöak ta mig iväg imorgon. Ska ta en sista tablett nu innan jag somnar så får vi se. Men som vanligt väntar jag alltid liiite för länge med att ringa doktorn. Så imorgon SKA jag ringa doktorn om det inte gått över. Eller ah, mamma ringer. Haha. Men vi får hålla tummarna på att det blir bra under natten! :)


foto:google.



Godnatt på er!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0