Godmorgon,Godmorgon!

Idag är det fredag! Vilket innebär att min långhelg börjar om.. ca 8h. Härligt! Hemma hos mig idag startade dagen som bvanligt med en promenad med vovvsingarna, vilket var allt annat än kul. Idag vet jag inte vad som glugit i dem, helt galna. Eller ja, alltså inte galna så! Men de slet och drog, skällde så fort jag klev utanför ytterdörren. (Usch, vad det ekar jobbigt i gång! haha) Ingen av dem var riktigt på humör idag heller, båda lite halvgriniga. De höll verkligen avstånd. Skulle absolut inte gå på samma sida av vägen som mig. Jag är ju bara sjukt glad att jag tog mig hem levande, och med håret kvar på huvudet. Kunde ju slitit av mig det i all aggrition därute imorse! Haha. Hmm.. undra hur jag skulle se ut som skallig egentligen? Ska nog testa det. Fast i photoshop då såklart!

Ska alldeles strax börja min dagliga förvandling från ett troll till prinsessa. Haha. Skämt åsido.
Tänkte vara lite hippiechic idag. Får se hur det hela slutar!
Men nu tyckte jag att duschen ropade på mig, bäst jag rusar! hah.

foto:jag
Tayzon                     (Tax/Jack Russel)                                     Kira   (Border Collie/Schäfer)

Tro mig, idag var de inte så söta och oskyldiga. Haha. Speciellt inte Tayzon, den lilla grin gubben.

Later!

♥♥♥

Linda

Sv; Haha ja du får göra de ;D

2011-01-28 | 10:13:58 | http://lindahelena.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0