Fredag.

Idag är det sista dagen sen har jag långhelg. Skönt! (om jag inte måste hoppa in på lördag då, Rebecka är lite halvkrasslig.) Själv mår jag bättre idag, hoppas på att det kommer att kännas bra hela dagen. Även hela helgen. 
Ska alldeles strax göra mig lite frukost, sedan blir det duschen och göra mig iordning för en ny dag borta på "Sonja & Jag".  Får se om Rebecka blir hemma idag, eller inte. Hoppas på att hon mår bättre, är ju så tråkigt att vara sjuk:( Fast å andra sidan så tar ju jag och Kate hand om butiken om hon är sjuk. Så det är ju ingen större skada skedd om hon är sjuk. 

Som sagt idag ska jag träffa Linn. Ingen aning om vad vi ska hitta på faktiskt. Något kommer vi väl alltid på. 
Nu blir det frukost!:)


Later! 

♥♥♥ 




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0