Fixa & Trixa

Idag har vi fixat och trixat i butiken. Haft en hel del kunder också faktiskt. Blev så chockad när en kund sa "Gud så trevlig och snäll du var. Tack så hemskt mycket för hjälpen!" Lite mer uppskattning i denna butiken faktiskt, iaf om jag ska jämföra hur det är att vara praktikant och jobba på KappAhl. Visst finns det glada och trevliga kunder där också, men det blir inte alls på samma sätt. Underbart faktiskt, att det är så!
Julpyntet är borta nu, skööönt! är såå trött på vintern och all dess högtider. JAG VILL HA VÅR! Kommer väl snart hoppas jag.

Här hemma har vi ätit middag ris och kassler. Vi ska snart hem till pappa och fika lite. Tänkte också även träna i multi - gymmet som han har där hemma. Kanske jag somnar lättare ikväll! Men nu måste jag byta om till träningskläder.

Dagens Outfit

foto:jag

Byxor - Gina Tricot
T- shirt - Gina Tricot
Hängslen - Morfars

Anledningen till att jag tar bilderna i den lilla spegeln är för att vi inte köpt någon hel spegel ännu. Helt sjukt att jag ens klarar av att bestämma en snygg outfit utan en hel figurs spegel! :)
Som sagt, nu åker träningskläderna på!

Later!

♥♥♥





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0