Evil little kid!

Sitter och kollar på Desperate Housewives på 5:an, säsong 4 avsnitt 15 är detta jag pratar om. Ni som brukar se det vet att det just nu ingår en liten evil dotter hemma hos Lynette. Åhhh vad jag verkligen avskyr henne. Hennes attityd kan ibland påminna om min lillasysters. Tro mig lilla Mi är inte så liten, eller gulllig dygnet runt längre. Hon kan vara en riktig liten devil. Ibland funderar jag på om hon är satans avkomst. Men så kan ju inte fallet vara. Eller?

Whatever, nu ska jag inte vara elak mot min syster. Hon är som alla andra ungar som är året innan tonåring. Hemska, med andra ord. Haha.
Fast i grund och botten vet jag varför hon håller på, hon försöker ju bara finna sin identitet. Kan ju bara hoppas på att hon håller fastallt för länge med den identitet hon har nu.. haha.

Nu ska jag iaf komma till det som jag ville säga, jag verkligen avsykr den ungen som var i detta avsnitt och jag kan inget annat än tänka mig vad jag skulle gjort om hon var mitt syskon eller min styvdotter, eller vad man ska kalla det. Det är ju trots allt inte Lynette som är hennes rikitga mamma. Thank god for that! Hennes mamma var nog i alla fall med satan den natten som hon blev gravid! För den unge ÄR satans. Tro mig.

Haha, nu ska jag fixa håret och klä på mig. Sedan blir det bibloteket. :)

foto:google.

Här ser ni den lilla djävulen.. är hon inte lite lik sin pappa? Är det inte ett pat horn som är påväg fram där i pannan? HAHA.

Nej som sagt nu ska jag sluta.

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0