Ja, början på helgen har varit väldigt jobbig. I fredags skedde en sak som verkligen fick mig att inse vad mycket familjen betyder. Att hur ofta jag och mina syskon än tjaffsar så älskar vi verkligen varandra innerst inne.
Jag spenderade hela fredagskvällen med att gråta och finna den saknade. Natten spenderades i Eriks bil med han och Oscar fortfarande letandes efter den saknade men denna gången kändes det inte lika tugnt. Dels kan det bero på att jag har väldigt svårt att visa känslor för utomstående och sedan för att jag hade nog slut på tårar för tillfället. Den saknade blev upphittad och hemkörd av farbror polisen. Tack gode gud för det!

Idag skulle jag iväg på Kvinna 2011. Det började vid 10.00 men efter att inte kommit i säng förens vid 04.00 imorse kände jag att jag tar mig en liten sovmorgon. Åkte iväg så att jag var där till 13.00. Fick lyssna på Per Holknekt (stavning?), grundaren till märket Odd Molly är han i alla fall. Riktigt rolig var han. Kollade även in mässan som var där. Pratade med en hudterapeut om min hy. Hon tyckte att min hy var väldigt fin, ljugapa tänkte jag.. ser du inte bölderna jag har!? haha. Nej men om man säger så här jag har två bölder för tillfället och den ena sitter lite ganska under läppen och den andra på hakan typ. Ser lite kuligt ut. Men inte så farligt. Har lärt mig att leva med dem, när de väl dyker upp. Fast för att komma till saken då, hon tipsade om en maskin som jag skulle kunna använda. Dock har jag ju precis köpt tabletter och ska iväg på måndag för att köpa Basiron. Om det inte blir bättre efter det DÅ ska jag köpa en sådan maskin. Den är säkerligen dyr, 1000kr minst!
Vi får se.

Kvinna 2011 var lite av en besvikelse, trodde det skullle vara mer saker där, större scen och bättre placering av scenen. Så jag,mamma och mormor lämnade placet efter bara 1h ca. Var inte alls som jag förväntat mig. Tråkigt faktiskt.

Fredagens bilder.

foto:jag
Detta var då gårdagens outfit och lunch. (Köttfärssoppa med ostmacka och saft.)


Lördagens bilder (Idag)

foto:jag
Dagens klädsel var naturligtvis tillägnad Sonja och Jag butiken. Den fina klänningen som jag ahr på mig kommer därifrån. Underbart vacker och bekväm! kommer användas flitigt under dessa student-tider.

Nu ska jag fortsätta kolla på filmen. "500 days of summer" riktig kärleksfilm såhär på lördagskvisten.

Later!

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0