;(

Återkommmer en dag då jag är glad. Just nu är allt bara piss. Gör inget annat än gråter typ. Måste sälja Kira hon trivs inte i den trånga lägenheten och hos pappa är det folk hemma för sällan.. så att sälja henne är det bästa. Fast nu är det ju inte pengarna jag vill ha utan ett hem till henne. Har skrivit till en familj som bodde ute på landet, någonstans kring Göteborg. Usch, för varje ord som jag skrev grät jag bara mer och mer. Men det kommer att bli bra. Mamma lovade det.

Nu ska jag iaf lägga mig i soffan. Har sån jäkla huvudvärk p.g.a. allt gråtande. Jäkla skit. Jag som aldrig grinar annars.

p.s. som nu förstår blev det ingen stan för mig idag, får se vad som sker imorgon. Ska även träffa Linn då! :)

 
Later!

♥♥♥

Linn

Usch! Vad tråkig Elin :( hoppas att Kira får det bra och att du mår bättre efterhand, som sagt, hunden är en människas bästa vän. <3 vi ses imorn!

2011-01-13 | 23:32:53 | http://photomusic.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0