En kväll med Linn.

Nu har jag lagt på luren.. efter att ha pratat med mormor i 37 minuter! Jisses vad vi kan snacka!!
Jag och Linn drog iväg till Burger King på wåxnäs.. mmmh! Big king meal ligger just nu i min mage. Efter det så tog vi bussen in mot stan, Linn hoppade av på busstationen och jag hoppade av på torget. Som vanligt gick det ingen buss bort till herrhagen så jag fick gå hem. Igen. Först pratade jag med Linn, från torget till Nöjesfabriken. Sedan bad jag mamma ringa upp.  Så hade "sällskap" hela vägen hem. Det första jag gjorde när jag klev in var att kissa! Åh jisses så kissnödig jag var! Sedan drog jag upp håret i en toffs, tvättade jag bort sminket och på med mjukisbrallan. Nu är jag redo för en mysig hemmakväll. Dessvärre lutar det åt att det bara blir jag hemma ikväll. Mamma och pappa skulle iväg till Pitchers. Mi är i Forshaga och Zäta ska väl antagligen vara hemma hos pappa. Så jag ska väl sätta mig vid tvn eller om jag ska ta och gå och lägga mig? har inte riktigt bestämt mig ännu.

Imorgon ska jag till bibloteket och låna en ny bok, den som jag lånade till engelska uppgiften var såååå fruktansvärt dålig!! Så måste iväg och låna en ny. Efter det ska jag ta tag i skolarbete. Vet att det låter tråkigt, men känner att jag måste! Iaf matten. Så att jag på min lediga måndag kan kila iväg till skolan med det. Tummen upp för det.

Innna jag och Linn åkte hem till mamma på herrhagen var vi in en snabbis på Lindex.. där jag självklart fyndade lite smycken. Tänkte visa dem lite senare. Ska fota dem och så först.

Nu ska jag göra mig ett glas saft och lägga in de nytvättade kläderna på sängen in i garderoben.

Detta är den enda bilden jag har på Linn och mig... eller ah jag syns ju inte då. Heh.
Pluggar vi för fullt, detta är nog veckan innan praktiken tror jag. Härligt!

foto: Jag

Later!

♥♥♥


Linn

Jadu, Elin, du har fasen rätt! När vi kommer i varandras sällskap käkar vi ;D haha, men gött ä' däää' ;D awsome bil btw, tummarna upp!!!, typ ;D Du ä en great friend du Elajn! <3

2011-01-15 | 00:27:25 | http://photomusic.blogg.se/
Elin

Sv: Hahah ja jag menart! mat,mat och mat! Det är det som vi är intresserade av^^

Sen hoppas jag att du menar en awsome Bild och inte bil xd haha

Du är en bra vän du med Linn! <3

2011-01-15 | 10:13:24 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0