En helt vanlig söndag.

En helt vanlig söndag. En liak grå och trist dag som gårdagen typ. Vädret är verkligen inge vidare. Det regnar titt som tätt, det fryser till is och gör marken alldeles blank och fin härute. Mindre kul att folk trillar, får snö och istappar över sig.. Hoppas att de som tar ner sådant från taket kommer till våran sida av staden. Stackars männsikor, stressiga tider för dem och de andra som ska få bort sanden och isen på gatorna.

Idag är en sådan dag som jag fixar på rummet. Ska få det klart idag tänkte jag.. tänkte jag iaf. Vi får väl se hur det hela går. Har lite bilder som ska läggas in här också sen. Fast det tar vi sedan tänkte jag när jag fotat rummet, så får ni se lite hur jag har det:)


P.S. Med detta inlägget upplagt har jag skrivt 500 inlägg sedan jag startade bloggen. Lite kul sådär^^ hihi


Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0