Brrrrr!

Gick upp strax efter 9, tänkte att jag lika gärna kunde gå ut med hundarna på en gång. Klär på mig kläder, tar på mig dunjackan och sätter på hundarna koppel och går ut. - 11,4 visade det sig till att vara. Ingen mössa, inga vantar eller långisar på mig! Jag trodde mina händer skulle spricka! Jisses vad kallt, hade jag inte förväntat mig.
Men nu är jag inne i värmen igen, ätit frukost har jag gjort också.
Nu ska jag bädda sängen och sedan börja min förvandling till en mer respektabel tjej, än den som jag är just nu.. inge smink, slitna jeans och ett långt gammalt linne. heh. Hur jag ser ut hemma spelar ingen större roll. Haha.
Men i butik ska jag iaf se hel och ren ut! Speciellt när man är i en butik som redan är fylld med massa vackra vårnyheter! Så kom in och kika! :)

foto:google

Tänk om man ändå fick göra sådana här saker under vintertiden i skolan. Det vore något de!

Nu ska jag som sagt bädda och göra mig klar.

Later!

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0