Before.... After!

Äntligen klar!!

Har fixat och donat hela dagen! Äntligen får jag sitta en stund! Tänkte visa er lite före/efter bilder på hur det såg ut och hur det ser ut. Kul va? 
Sen när jag är färdig med detta inlägget ska jag börja läsa lite i boken och sedan ska jag hem till Malin på lite Té-fika. Med smörgåsar och så:) Mysigt!
Men nu kommer bilderna.

Före:



Efter: 



Mysigt va? Jag är iaf jättenöjd. Lite småplock som ska till pappa och sånt.
Nu fick jag en order på att tvätta lillasysters hår. För jag har naglar, det har inte mamma. Kul.
Vi hörs.


Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0