Back to normal

Idag var det tillbaka till praktiken igen. Skönt. Snart är det skolan igen. Känns faktiskt skönt på ett sätt. Är ju trots allt sisa terminen som jag går nu, känns, overkligt. Men ändå riktigt skönt.
Idag har det var väldigt lugnt på praktiken, haft lite kunder som varit in. Det positiva med det är att vi har hunnit med en hel del andra saker som ska göras. Imorgon ska julen plockas ned i butiken. Äntligen. Känner mig lite trött på detta nu. Annars har det inte hänt så mycket idag. Malin var här förut på en kopp té. Hon kom hit för att lämna sakerna som jag lämnade i söndags. Men hon glömde dem.. så hem till henne och hämta dem och sedan dricka vårat té. Haha.
Ska alldeles strax hjälpa mamma med att hänga upp köksgardinerna sedan blir det nog att ta ett bad. Har så ont i huvudet. Beror väl på att man ska ställa om kroppen nu. Har ju ändå varit ledig i över 20 dagar. Levt som en jaaa.. går inte och beskriva. Kan bara säga ett ord, ohälsosamt!
Men nu är det tillbaka till det vanliga, eller ah.. Chipsen och paradis asken är inte tömt än, men snart. Haha.

Imorgon är det praktik igen, efter den tänkte jag gå ner till stan för att köpa lite nytt smink. Får se om jag gör det innan eller efter. Beror på hur morgonpigg jag är imorgon.

Dagens Outfit.

foton: jag
Kjol - Åhléns
Blus- KappAhl
Hänglsen - Morfars


Nu hoppar jag i skummbadet med ett glas saft och Sofis mode.

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0