Arbetsro.. skulle inte tro det.

Är det bara jag som tycler att söndagar ska vara lite av en lugn dag, antingen så städar man, kollar på film, plugggar eller bara fikar sig genom hela dagen.
Inte hemma hos oss. Inte när hela familjen är samlad hemma hos pappa i alla fall.
Zäta spelar sin musik i sitt rum.. med dörren öppen. Mi spelar sin musik, och på datorn rullar en film samtidigt för henne. Men kom igen? är det bara jag som blir galen på sådant ljud eller? Man hör inget, av något!

Arbetsro existerar inte hemma hos oss. Som tur är ska jag förbi mormor sedan och hämta mitt databord så att jag kan sitta på rummet och göra mina läxor. Bakom en stängd dörr! YES!

Nu ska jag försöka trotsa all musik genom att kolla om det är någon som vill fika. Psykologi B uppg. 1 är avklarad!

+ =


Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0