Vad gör vi? Nu kör vi!

Pappas kommentar när jag frågade om min körning idag?
Svar: Från skitdålig till dålig.
Hah, skämt åsido!
Men jag tycker iaf att det gick helt okej, som vanligt tar det ett tag innan jag kommer in i det. Jag tar ju sådana jäkla pauser innan jag kör efter senaste gången. Fast nu har jag bestämt mig för att jag ska köra minst 2 gånger i veckan! Eftersom att jag ska träna 3.

Nu har jag i alla fall lagt in bilderna. Vet ni vart jag hittade usb:et?? I jackfickan! ja, jag är ju inte direkt förvånad.
Så nu ska ni få dem.


Bilder från veckan..

 
En liten dagensoutfit (Torsdag)


Pappa blev munk..


 
Jag och Malin bakade smarriga cupcakes (Minus cupkaka, kan man också säga. Om man är dålig på svenska.) som jag hade med mig på fredagen till praktiken.


Jag fick paket ifrån praktiken på min sista dag. Ett kors och en kedja! :) Ska ta en bättre bild senare!

 
Mamma fick sig en lila rattmuff utav Jenny! Tack gode gud för att jag övningskör och inte får ha på sådant.. haha.

Nu ska jag ta tag i lite skolarbete innan jag ska ut och övningsköra igen. Tillbaka till Forshaga för att hämta lillasyster. Droppade ju av brorsan där i förmiddags när vi startade vår biltrip.

Later!

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0