Torsdag.

Godmorgon alla morgonpigga, och ni som kanske inte är så morgonpigga men ändå måste upp. Precis som mig, morgonen är inte riktigt min grej. snoozar ända in i det längsta. haha.
Men idag verkar det gått bra faktiskt, är ju uppe redan nu! brukar gå upp vid 07.30 annars... uuuh.
Ska alldeles strax masa mig ur mit varma gosiga täcke som jag sitter invirad i!
Engelska C blir det nu.
Tänkte jag skulle ta bussen som går 07.54.. så slipper jag gå. Men efter att ha pratat med Malin nydligen får vi se hur jag gör. Knökfull var ordet hon använde..
Dock är jag ju van trängsel på bussarna sedan tidigare, så det ska nog gå bra. Orkar verkligen inte gå idag. Även fast det inte känns som om att det skulle vara så långt så är det faktiskt det. I alla fall om du får gå med en jäkla dator och massa sånt.


Men nu står det frukost på schemat! 

   & &

Later!

♥♥♥





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0