Tisdag.

Shit vad tiden går fort! Imorgon är det redan onsdag, halva veckan ha gått. Halva kvar. Som sagt så är ju detta min sista vecka på praktiken. Har sagt det typ 20 ggr nu va? haha. Men iaf, har såå mycket att göra inför både skolan och inför sista praktik-dagen. Fråga mig inte vad jag ska göra, för jag är jättedålig på att ljuga! I alla fall om personer står mittemot mig och tittar mig i ögonen. Haha. ^Å andra sidan kan jag inteöjuga någon annanstans heller, för då får jag skuldkänslor. Herregud vilka i-landsproblem jag har. Att inte kunna ljuga. Haha.

Idag efter praktiken, som förövrigt var riktgit kul. Jag och Kate har gjort lite (läs stora) förändringar i butiken. Men bara till det bättre såklart! ;) Vet att du läser Rebecka, så därför avslöjar jag inget. Mohahaha.

Som sagt, efter praktiken så gick jag hem till Malin där det bjöds på Tonfisksås och Makaroner. Smaskigt värre!
Efter maten gick vi bort till tatueraren och kollade med priser. Berättade vad det var för tatuering jag skulle ha, han tittade ut från rummet, granskar mig uppifrån och ner.. Vet ni vad jag fick för svar???! 

han gjorde inga kors på finger på en person som inte har en tatuering sedan tidigare!

FUCK YOU!!!! Svarade jag... i huvudet då såklart.

(Han som äger stället var bortrest eller något så det var en vikarie eller vad man ska säga som gav mig detta svaret? Och vad han säger skiter ju jag i... Ska överväga att gå tillbaka en dag då ägaren är där.)

Varför fick jag dock inget svar på.. men han som äger stället förlorade (Kanske) precis en framtida storkund! För min kropp kommer nog fyllas med tatueringar. Inga ovärda såklart, alla ska ju ha en mening.
Jag vet redan vilken tatuering jag ska ha efter att jag fått mina barn och tränat upp min kropp. Den har varit bestämd sedan snart 6 månader tillbaka. Haha. Skum jag. Vad det är avslöjar jag inte.. då kan ju någon annan hinna göra den. Bara mamma och pappa som vet vad det är! :) haha.

I alla fall, så (kanske) jag och Malin bestämde oss för att vi går till Fishey ink nere i city istället. Mycket trevligare folk.
Dock så vet jag sedan tidigare att ägaren till denna studio ska vara jättebra och trevlig, då jag känner folk som varit där och därför tipsade mig om den. Törligt att han har sådan otrevlig vikarie, förlorar han ju på.

Dagens bilder.

foto:jag

Nu ska jag ta mina tabletter och sedan ska jag leta upp en ny p3 dokumentär.

Godnatt!

♥♥♥





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0