Tidsfördriv..

visste du att..?
att jag vill ha - en ny kamera och mobil
att jag pratar - för mycket
att jag inte gillar - dryga männsikor.. där tog det stopp. haha
att jag avskyr när folk snackar - skit
att kärlek är -  farligt, vackert
att jag gillar att - lata mig, dock blir jag lätt rastlös.
att jag alltid kommer att - ha kort stubin på dryga folk.
att jag är hemligt förälskad i - hmm..måste nog vara Brolle. För att han är norrlänning!haha
att jag sist grät var - en vecka sedan imorgon.
att min mobiltelefon är - Inte sprillans ny.
att när jag vaknar på morgonen - snoozar jag i minst 20 min.
att innan jag går och lägger mig - Har jag sagt att jag ska göra det ett x-antal gånger. hah.
att idag har jag - Hållt igång sedan 08.00 imorse!
att jag just nu tänker på - Vad som sker under helgen, mer än skolarbete.
att ikväll ska jag - Kolla in dubbelavsnittet på CSI: MIAMI.
att i morgon kommer jag - Göra min sista dag på praktiken.  
att jag hoppas - Att våren kommer nu!!

Har du:
Någon som förstår dig? Ja, tur är väl det! 
Någon som du saknar? Självklart.
Någon som du hatar? hatar är ett starkt ord, men ogillar ja
Vem kramade dig senast? Kommer inte ihåg? Mormor kanske.
Vem pussade dig senast? Kira.
Vem ringde dig senast? mamma
Vem ringde du senast? mamma
Vem var hemma hos dig senast? Malin, såklart! 
Vem var du hemma hos senast? Malin, naturligtvis :)
Har du några kärleksproblem? inte för tillfället.
Har du pratat med någon idag? ja
Har du gråtit idag? nej
Har du skrattat idag? jodå, det har jag!

Jag:

Är singel? Ja.
Sjunger i duschen? haha, oftast!
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? javisst, om det var en pyjamas dag!
Skrattar åt dina egna skämt? självklart, annars är dom inte roliga ju!
Skulle du kunna plastikoperera dig om det var ofarligt och gratis? Nja, tror inte det faktiskt.

Har du:
Piercingar? Gills öronen?
Syskon? ja
Jobb? nej, inte för tillfället.
För många vänner? kan man ha för många?
Rymt hemifrån? Ja, fast det var väl kanske 8 år sedan eller något?
Färgat håret? ja, många gånger.
Bra självförtroende? Ibland
Sagt "jag älskar dig" till någon? Tror inte det. Inte vad jag kan minnas.
Varit kär? Bara gillat någon mycket.
Gjort något olagligt? hehe.. shhh!
Somnat i skolan? ja
Brutit ett ben? nej
Tappat bort mig i min hemstad? ja, för många gånger..
Sett en fallande stjärna och önskat? Ja, fast det funkade inte..
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja, det har hänt lite för ofta.
Smugit ut utan lov? hehe.. shh!
En hemlighet som ingen annan vet? Det har jag.
Sovit en hel dag? nja, nästan.
Somnat gråtande? har hänt.
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Nej, inte vad jag kan minnas, eller hört.  
Blivit generad inför folk? ja, det har hänt.
Varit kär i någon utan att säga det till personen? ja, det har väl alla?
Ätit musslor? nej, ser så slajmigt ut. haha
Varit på en festival? Haha, räknas Rix Fm?
Haft ett förhållande  under en månad? Ja, fast räknas verkligen dem som förhållande?
Blivit kallad player? Haha, nej aldrig något seriöst isf.
Färgat ditt hår svart? ja, aldrig mer!


Vad:

Längtar du till mest just nu? sommaren!!
Ska du göra i helgen? Plugga och ha middag med Linn!
Har du för kläder på dig? Jeans, linne, tröja, och underkläder då såklart.
Gjorde du igår? For omkring som en duracell.
Ska du göra i sommar? STUDENTEN!, jobba, jobba och jobba.
Åt du senast? Kött och Pommes med sås och majs.
Har du för mobil? Sony Ericsson
Vad köpte du senast? Kakao och Philadephia ost, till mamma.


Vem/Vilka:
Slog du senast? kan tänka mig att det är min lillasyster...
Fick du sms ifrån senast? Malin tror jag, eller Linn kanske?
Pratade du med senast? Mamma.
Skulle du kunna göra allt för? beror på vad allt innebär...
Kan du lita på mest? Mormor och Morfar.
Vet mest om dig? Jag själv, mormor.
Sov du tillsammans med senast? Kira, den hunden sover inte i sin bädd som andra stora hundar..

Allmänt:

Har du pussat en groda? nej
Kan du hjula? nja.. inga snygga direkt
Biter du på naglarna? nej, usch!
Är du EMO? händer väll, haha då syftar jag på humöret.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara, köpa en kamera, köpa löshår, gå på spa, och ge mormor och morfar något riktigt fint! :)
Skulle du kunna hoppa fallskärm? nja.. tror aldrig jag skulle våga det.
Har du sjungit inför publik? haha jo.. skolavslutning i fyran.
Följer du mode? mitt eget.
Är du hungrig? sådär, fast jag är nästan alltid hungrig?
Är du blyg? nej, oftast inte

Nu vet ni lite mer om mig. Kul va?

Nu ska jag ta min första klunk utav Cola- glaset och kolla på den roliga reklamen som är just nu.. :D






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0