The last sight of you.

Igår hade jag min sista kväll med Kira.. 3h timmars sömn inatt resulterade det i. Tror jag grät från det att jag klev in efter träningen till det att jag äntligen somnade. Fyfan. Trodde verkligen inte att det skulle bli såhär, jag som hade förberett mig så mentalt! Två veckors förberedande åt helvete.. nu kommer tårarna ändå. Eftersom jag samtidigt ska försöka leva som vanligt känner jag hela tiden den där klumpen i magen om att snart är det över. Nu är det bara några timmar kvar innan vi åker. Sitter i skolan just och egentligen gör jag ingen större nytta, kollar mest bilder. Har iaf gjort dagens uppg. och sedan så får jag göra resten när jag mår bättre.
Fått förslag om att dra ut på fest i helgen, men jag vet inte? Att festa med alkohol och vara instabil är inte en bra matchning. Kan gå illa. Speciellt när man inte inser hur dåligt man mår förens det är too late. Men vem vet.. kanske får jag mig ett ryck och hänger med folket ändå.

Vet att uppdateringen sugit denna vecka.. men det har denna veckan gjort också. Ville inte att veckan skulle gå fort, ville inte heller att den skulle gå sakta. Men dena dagen lär nog till att bli den längsta i mitt liv.
Jag kan åtmonstonde trösta mig med att de var från norrland med bor i enköping. Vet inte varför det får mig att känna mig tryggare? men det är något med norrlänningar. haha.

Nu ska jag återgå till skolarbete igen innan jag börjar grina igen.. kan ju inte sitta och böla i skolan heller. haha det är ju förjävla töntigt. Iaf på denna skolan.


Later!

♥♥♥



Linn

Även fast det är skola spelar inte det någon större roll, måste man gråta så måste man, känslorna har inga gränser liksom kärleken och de tar inte större hänsyn om du är i skolan eller ej. Folk får tycka vad de vill för jag tror att de skulle reagera på samma sätt som du.

Att förtränga är ingen bra idé speciellt sina känslor, jag menar inte att du gör det men om det är så vilket kan ske omedvetet kommer det hinna ifatt en en dag, även fast det är förjävligt just nu är det bara bra, hur korkat det än låter så är det det. Det visar just att du inte försöker förtränga utan tar känslorna som de kommer om du förstår vad ja menar.

Vi ses på måndag.

<3

2011-02-19 | 10:06:32 | http://photomusic.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0