Söndag= RALLY!!!!!

Alltså lyckan som spred sig i kroppen när jag vaknade imorse var helt sjukt! Vet inte varför, men iår har jag fasiken varit galnare än någonsin i detta rallyt! Anledningen? inte en blekaste?
Men som sagt, är man bilkåt så är man haha.

Fick ju lite förslag om vad jag skulle heta på facebbok där ett tag, i slutändan stod det mellan
Elin "Akuten" Persson - just för att jag är där så ofta! Haha
Elin "Bilkåt" Persson - bara för att jag älskar att åka bil, kolla på bil, lukta på en bil, köra bil, ljuden (bilen) och ljudet (musiken) och ja allt som har med bil och göra.


HAHA! Måste bara säga att jag nyss såg en bil åka iväg med bilmotor sladden i!! HAHA Tjoff.. det var den de ;) Och inte märkte hon det heller! Tur att jag och morfar har koll på alla här uppe i vårt köksfönster!! ;)

Så, vidare till vad jag skrev tidigare. Idag blri det som ni förstår rallyn nere på torget som är "Dagens händelse". Övertalade ju Malin till att ta ett tidigare tåg så hon kan gå med mig!! :D YES, solen skiner, -16 och ingen smärre blåst! Detta kan bara bli kul! Kanske tar vi oss en tur till isbaren också.. måste ju hålla kroppen varm.

Nu är det frukost som gäller!

P.s. Vill bara medddela att alla som möter mig dag kommer att få uppleva en jäkligt övertrött brud! Har sovit 4,5 timme inatt/imorse eller vad man ska säga. Somnade vid 04.00 och vaknade vid 08.20 haha. This is going to be a very interesting day!

foto: google
I denna bil sitter en kille vid namnet Richard Göransson! Ser helt okej ut den killen! ;)

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0