Ojojoj!!

FÄRJESTAD VANN MED 5-2 IDAG MOT HV71 !!!!!!!!!!! Helt otroligt, vilken match! Ångrar inte en sekund att Mikkiz frågade mig om jag skulle med och jag svarade ja!:D Överklycklig ja. Orsaken.. Mamma hejar på HV71 hehehehehehehehehe!

Har annars idag inte gjort något vettgit förutom mer än att suttit på ett tåg från Torsby ner till karlstad, var hem till Malin och vi gick ut på krogen i Torsby. Nästa gång ska vi inte ta den krogrundan medans det är 2 feta händelser i Karlstad samtidigt! haha. Jaja, vi fick iaf dansogolvet för oss själva! ;) Dock borde DJ:n lära sig att inte spela massa dåliga covers på varenda jäkla låt! Men vi hade kul ändå!
Jo, vi gick ju hem till Vero en stund också eftersom att det var så tråkigt på "Hörnet". På vägen dit åker det förbi en bil. ut ur rutan sticker en kille ut huvudet och börja skrika luder åt mig??
Har aldrig i hela mitt liv blivit kallad luder? låter ju nästan värre än när någon säger hora? Ahja, efter att ha skällt ut denna kille (som dock missade den eftersom att bilen inte stannade...) så hade jag en supertrevlig avslutning hemma hos Vero och hennes mamma. Cool typ det där! :D

Nu ska jag försöka sova. Dock måste jag bädda sängen först.. hatar när jag inte gör det innan jag åker ifrån herrhagen.

Kanske komme rmer rolig update imorgon, om ni har tur! :)

foto: jag
Såhär ligger "Körven" aka Tayzon när vi ska sova. Han lägger sig emellan min nacke och kudden. Så snosig så!
dock är han kvar hos pappa inatt.. :/ får sova ensam denna natt.


Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0