Lördag.

Började med att jag igår efter att jag tränat gick hem, duschade packade bagen och drog till mormor och morfar. Så här sitter jag nu, tänkte spendera min helg här. Hitills har jag gjort en hel del skolarbeten. Alla praktik uppgifter är nu klara. Jisses, trodde inte det var så mycket att skriva men det var det. Eller så är det jag som bara har för mycket att berätta och säga i de olika frågorna. Haha.

Ska fortsätta min trevliga lördag med att plugga lite till.
Luft har jag fått idag så det behöver ni inte oroa er för, tog med mig mormor på en promenad förut och gick bort till "Sonja & Jag" för att hämta mammas tuppeware burk som jag fraktade mina mumsiga mufins i. Om ni minns dem? :)

Ja, det var väl egentligen allt jag hade att säga om min dag.

Eller jo! En sak till är det, imorse plingade det på dörren och när jag öppnade stod det två äldre damer där ute och de började diskutera gud och allt sådant. Som ni alla i min omgivningen vet tror jag inte på sånt, men jag tycker det är lite intressant och höra hur de olika kulturerna och religionerna tolkat allt detta med jordens skapalese m.m.  
Ja, den ena av dem snackade väldigt och jag tyckte det var kul. Ända tills i slutet då jag frågade från vilken kyrka dem kom ifrån.. Nejmen, vi är jehovas vittnen svarar hon då.
Jahaaa, svarar jag och kände direkt hur jag spände kroppen. Varför? Jo för man har ju hört en del om hur det fungerar inom den sekten,religionen eller vad man ska kalla det. Heh.
Inget som jag direkt intresserar mig av, jag vill kunna få massage av någon manlig som inte är min man och inte vill jag betala en viss procent av min lön till dem, blir jag sjuk får jag väl ta blod från någon annan om jag vill och till sist.. vill jag festa så gör jag väl det! Punkt slut.
jag tycker inget illa om människorna så, men just hur de blir styrda gillar jag inte.
Jag vill vara som luffaren i "Rasmus på luffen"
Fri som en fågel!

Det roliga i detta är nu att innan jag fick reda på detta fick dem ju min adress hem till mamma.. ifall jag ville diskutera mer om detta. haha. Smarthead! (Detta var ju såklart innan jag visste vilka dem var) Jaja, det är väl bara att säga som det är om hon kommer.
Att jag inte är intresserad att gå med men jag tycker att det är intressant att få veta vad som egentligen är rykten och vad som är sanning i allt som man får höra.
Undra hur chockad hon kommer att bli då? haha. Inte direkt vad hon brukar få höra kanske.



Nu ska jag återgå till mina ljuvligt väntade uppgifter.

Later!

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0