ILSKA!

Finns inte ord för hur arg jag är just nu!
Som ni vet ska jag ju sälja min hund. Nästa vecka åker hon till Enköpning.
Nyss när mamma och jag var nere i tvättstugan talade vaktmästaren om för oss att hundarna minsann skällde idag med.
När mamma talade om att Kira är såld så skrattade han! Han skrattade mig rakt i ansiktet!!!!! Har jag aldrig varit kapabel till att mörda och slåss var jag det då! Därför gick jag upp.. och tårarna bara forsade ner, luften försvann från mina lungor! En panikattack.
Mamma vart så förbannad så hon klagade tillbaka, det finns minsann fler än våra hundar som gnäller... de nya som flyttade in härom veckan har en boxer. DEN YLAR! varenda jävla dag!
Men ni förstår det gjorde inget att den ylade, för när han gick upp i trappen slutade den yla, men våra hundar slutar inte skälla.

ARRRRRGH!!!!!!
Så jävla förbannad!!

Hoppas han har barn den jävlen! För isåfall ska jag ifrågasätta hur han skulle känna om han var tvungen att lägga ut dem på blocket för att sälja dem. För att de bråkar, skriker och är allmänt jobbiga?!

Han ska få igen där det svider som mest! Hånar han mig en gång till var det fan i mig det sista han gjorde!
I alla fall i detta området. För jag tänker minsann kontakta Ewebring fastigheter och tala om vad deras lata jävla vaktmästare här på vasagatan håller på med.

Nu måste jag ner i tvättstugan igen.. kan ju alltid hoppas att jag stöter ihop med han så ska han få höra på en fin liten ramsa som antagligen lär låta allt annat än trevlig!



Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0