Hicka efter maten?

Finns det någon mer därute i världen som får hicka efter att den ätit mat? Varför får jag det? hur kan det komma sig?.. Lite skumt det där faktiskt.

Får du hicka efter maten? :)

Gårdagen var riktigt härlig. Dock fick jag inte så mycket plugg gjort som jag önskat. Få se om jag kanske sätter mig med det idag. Vi får se.
Jag och Malin började med att gå bort till friskis och svettis för att kolla upp vart i hela friden man ska betala in dem där pengarna. Vilket man kunde göra både hos dem där eller på internet. Vi kommer göra det hos dem, för er som undrar. Nästa vecka kör vi igång. För då har båda slutat praktiken och vi kan planera upp det hela lite bättre. Nu är jag riktigt taggad på detta!!
För att vi då skulle känna oss lite extra taggade drog vi iväg och åt på Burger King, haha. Efter det blev det promenad till Lidl handla lite nödvändigheter och sedan så blev det bussresa hem.

Så kom vi ju på att vi skulle kolla vad mycket tatueraren vid oss här tar för de tatueringar som vi planerat att göra.. Jag visste att dem hade öppet till 20.00 därför tog vi den omvägen förbi där. Tror ni inte att dem då, just igår stängde 17.00?! ahmen kom igen, sa jag! Så då var det bara att traska hemåt. För att dränka våra sorger gick vi in till kiosken för att hyra en film. "I rymden finns inga känslor", den var naturligtvis utlånad typiskt. Så efter att gått igenom alla kioskar här på herrhagen hittade vi tillslut filmen! Yes, lyckan var hög.
Gick hem till Malin, kollade film, drack te och åt en chokladkaka. Sen efter filmen fick Malin panik eftersom hon inte köpt ett nytt månadskort, det är ju trots allt redan februari!
Så tillbaka med filmen, kolla om dem sålde månadskort. Nej, ner till stan gå igenom hela stans alla pressbyrå-butiker. Till sist när vi kom bort till den vid tågstationen, då fick hon äntligen sitt kort!
Kvällen var räddad, så även dagen idag.

Sen kom jag hem och då blev det kolla lite på Tvn sedan blev det sängen och P3 dokumentär såklart. Lyssnade på Tommy Deogan och fotbolssvåldet, helt sjukt vad människor håller på! Det är ju "bara" en sport. Fast inte så bara för dem. Lyssna på den ni med!

Men nu måste jag börja fixa mig inför dagens praktik! :)

foto:jag

Grymt bra film förövrigt! Den ska jag absolut köpa!!!! :)

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0