Härliga fredag!

Sådärja, då var helgen snart här! Ska bara avklara skolan först. Vi börjar dagen med lite företagsekonomi och sedan kör vi lite religionkunskapå i eftermiddag. Iväg på ett snabbt ärende och sedan blir det träning.
Efter träningen så ska jag nog bara ta det lugnt. Sova en liten stund kanske. Eller börja ta itu med arbeten. Ska ju jobba i helgen också.. kul, nej. Pengar, ja! :) haha.
Tack gode gud att den lägenheten som ska städas ligger 150m ifrån där jag bor. Slipper jag krångla så mycket i detta tråkiga väder!

Men nu ska jag försöka ta reda på vart resten av mitt crew är! För än så länge sitter jag ensam vid mitt bord.. typiskt "Forshagabordet" som lärarna säger. Dock ingår ju inte jag i Forshaga gänget längre.. Men bordet sitter jag trots allt kvar vid. Haha. Vi har fakitskt en person ifrån Hammarö också vid bordet. Så nu har vi en fin mixning.

Som sagt, vi hörs efter träningen i eftermiddag!

foto:google

Och ni som ska ut i trafiken.. Ta det lugnt! :)

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0