Godmorgon onsdag.

Idag är det onsdag... är supertrött men vet inte varför la mig i tid igår?! I alla fall, syster är hemma och är sjuk idag så vi får väl se om jag kanske kan få sällskap ut på en liten förmiddagspromenad. Kan ju alltid hoppas.
Efter det blir det som vanligt att käka, fixa mig iordning och sånt.

Idag ska jag även åka hem till pappa för att sova där inatt. Zäta ska ju ha med sig Kira imorgon, de har den årliga ute-aktivitetsdagen. Så då måste jag sova där för att sedan kunn gå ut med Tayzon. För han kanju inte vara själv hemma hos mamma. Då lär han garanterat skälla och gnälla.
Ni ska bara höra vad det låter i gången! Det låter fan som någon tappar ett piano.. varenda jävla möra! Ska ifrågasätta vaktmästaren vad han håller på med egentligen, det kan inte vara nödvändigt att dundra så mycket.
Inte undra på att även hundarna som bor upp på också skäller och har dem väl börjat så sätter ju våra igång också. Tur bara att jag är hemma och kan säga till mina. Haha.
Fast ändå var det oss vaktmästaren tala om för, att era hundar skäller och gnäller.
han sa att dem skäller mellan 10 och 14.
SUCK ON THAT du.. inte en chans att dem gör.. jag är hemma tills klockan är 11.50 då går jag till praktiken så innan det skäller dem inget. Kanske en gång under den tiden. Men efter det kan jag inte säga vad dem gör, men innan! haha.
Känner mig lite retsam idag. Eller kanske är det en såndör dag då jag bara inte orkar något? haha.
När jag ändå är igång kanske jag skulle fråga vaktmästaren vad som står på? Håller han på och renoverar gången eller?
Isådant fall gör han ett dåligt jobb, för den ser likadan ut som när vi flyttade in.. och den äckliga och sunkiga rök/pizza doften är kvar. Bläää! Tur jag bara behöver gå upp för en trapp. Annars hade jag nog inte klarat att hålla andan.. Haha. Skämt åsdio. Dock inte doften.

Kan ju alltid hoppas att jag blir piggare när jag kommer till praktiken sen. Ska bli kul och höra Rebeckas reaktion!

Men nu ska jag klä på mig kläder och ut med hundarna. Håller tummarna för att syrran blir med!


Borde sätta en sådan skylt på mig.. + att jag lägger till, tala inte med mig före 12.00. Hahah.

foto:google.

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0